.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روش پرداخت کنونی یارانه ها مورد قبول نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص افزایش واردات به نسبت درآمدهای به دست آمده گفت: اگرکالاهای وارداتی مواد اولیه کارخانجات باشد و صرف تولید کالاهای صادراتی شود خوب است و اگر کالای نهایی وارد کنیم به تولید لطمه وارد شده وبیکاری در جامعه افزایش می یابد.

به گزارش شمال نیوز محمدرجایی باغ سیایی درگفت و گو با خانه ملت ، درباره نگاه دولت به عدالت و هدفمند سازی یارانه ها اظهارداشت: باید براساس یک طرح جامع تامین اجتماعی به وضعیت افرادی که واقعا مستحق کمک هستند رسیدگی کرد به نحوی که افراد جامعه تنبل نشوند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی  افزود: این طرح در کشورهای پیشرفته اجرا شده و می توان تا حدی از آن الگو گرفت وآن را بومی کرد .

وی با اشاره به تاکید اسلام بر رفع فقر درجامعه تاکید کرد: اقتصاد ایران از توان و قدرت کافی برخوردار است و اگرمنابع مالی را بهتر مدیریت کنیم وتوزیع درامد با حساب و کتاب باشد در مدت کوتاهی می توان فقررا ریشه کن کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با تاکید بر هدفمندسازی یارانه ها وحمایت از تولید و اقشار نیازمند گفت: هدفمندسازی یارانه ها یک جراحی بزرگ اقتصادی است که دولت انجام داداما درموردنحوه اجرای آن شاید انتقاداتی باشدکه باید برای اصلاح آن پیشنهاداتی داد.

محمد رجایی باغ سیایی اظهار داشت:روش پرداخت کنونی یارانه ها مورد قبول نیست و امید است درگامهای بعدی پرداخت یارانه ها سمت و سوی اقتصادی بگیردوپرداختها به نفع تولید بوده و فقررا کاهش دهد.

نماینده مردم گناباد وبجستان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که فقر هست استعداد نیروهای مستعد شکوفا نمی شودو باید برای توسعه کشور باید درجهت رشد و شکوفایی استعداد ها عمل کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.